Goed – | Matig – | Slecht – | N.v.t. – | Totaal – | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Beleving | 40,48% 17 | 57,14% 24 | 0,00% 0 | 0,00% 0 | 0,00% 0 | 2,38% 1 | 42 | 4,41 |
Kwaliteit | 42,86% 18 | 54,76% 23 | 2,38% 1 | 0,00% 0 | 0,00% 0 | 0,00% 0 | 42 | 4,40 |
Prijs | 2,38% 1 | 28,57% 12 | 4,76% 2 | 0,00% 0 | 0,00% 0 | 64,29% 27 | 42 | 3,93 |
Service | 30,95% 13 | 66,67% 28 | 2,38% 1 | 0,00% 0 | 0,00% 0 | 0,00% 0 | 42 | 4,29 |
Locatie | 33,33% 14 | 54,76% 23 | 7,14% 3 | 0,00% 0 | 0,00% 0 | 4,76% 2 | 42 | 4,28 |
Ruim 88% van de respondenten geven een cijfer van 8 of hoger (gemiddeld 8.8) als waarschijnlijkheid dat ze mij zullen aanbevelen aan anderen.
“Han, wat jou goed maakt is dat je tegelijk heel leidend en dienstbaar kunt zijn aan de groep. Je bent er, faciliteert, maar zorgt er steeds voor dat het niet over jou gaat. Dat vind ik heel knap.” Richtsje Samplonius, Programmamanager Informatievoorziening / CIO at Veiligheidsregio Utrecht
“Een intelligente coach, die goed kan schakelen en meebewegen, zonder het lonkend perspectief uit het oog te verliezen.”
Welke dienst(en) is (zijn) op korte termijn mogelijk interessant voor jou?
De top-5 van de respondenten die aangegeven hebben mogelijk interesse te hebben::
De resultaten – samen met de mooie aanbevelingen die ik regelmatig ontvang – stemmen mij zeer tevreden en geven mij de motivatie om vol energie door te gaan om organisaties en hun mensen een betekenisvol en lonkend perspectief te bieden. En de dienstverlening nog beter op de behoeften aan te laten sluiten…
>>Tips voor meer WerkGeluk?
>>Inzicht krijgen in talenten, potentieel en kwetsbare kracht?>>Vragen of kennismaken?
Sessie verlopen
Graag opnieuw inloggen. De inlogpagina wordt in een nieuw tabblad geopend. Na het inloggen kun je dat sluiten en naar deze pagina terugkeren.