Aan de ene kant weten wij dat er universele coachings- en levensvraagstukken zijn die dwars door elke mogelijke segmentatie van bevolkingsgroepen heen lopen. Voorbeelden zijn: ‘ Ik word belemmerd door mijn perfectionisme. Ik kan geen keuzes maken. Wie ben ik? Wat wil ik?’ . Aan de andere kant is het voor elk individu verschillend welke specifieke vraagstukken hem/haar bezig houden. Het is de persoonlijke identiteit en context die bepalen of de noodzaak of verlangen om een levensvraagstuk aan te pakken aanwezig is.
In het spectrum tussen universele en individu-specifieke vraagstukken, zijn wij nieuwsgierig naar doelgroep-specifieke vraagstukken. Bekende voorbeelden zijn: de specifieke vraagstukken die leven bij ambitieuze twintigers/dertigers of veertigers/vijftigers in hun midlife crisis.
Ons beoogde onderzoek richt zich op specifieke vraagstukken binnen bepaalde beroepsgroepen, bijvoorbeeld door de aard van het werk, heersende cultuur, type werknemer of andere beroepsspecifieke omstandigheden.
Wij denken initieel een kwalitatief onderzoek te verrichten onder:
Sessie verlopen
Graag opnieuw inloggen. De inlogpagina wordt in een nieuw tabblad geopend. Na het inloggen kun je dat sluiten en naar deze pagina terugkeren.